Nick: helia
Class: human Priest holy/disco co bude treba
Vek: 17
Zeme: Slovensko
O me: Neučím sa no zatiaľ som stále študent strednej školy
..Vo voľnom čase športujem, moja vášeň je futbal a v zime rekreačne hokej. Samozrejme ma baví World of Warcraft, hlavne pozitívne stránky tejto hry.
Armory vasi postavy:
GearScore: 5900gs pve
FPS: 40 +-
Alti: nemám
Jak dlouho hrajete World of Warcraft a vase WoW historie ?
WoW hrajem zhruba 3 a pol roka (paradoxne odkedy som študent strednej školy
) ,len na serveri Anthoria. Priest je moja prvá postava. Played time mam dost možno až tak vysoký nakoľko som mal obdobia kedy som expil kadejakých altov a objvaoval krásy a silu jednotlivých postáv.
Kolik casu denne travite u PC / WOW a kolik mate playtime?
played time - 80 dní, 2 hodiny, 9 minút
Za WoW trávim denne asi viac času ako by bolo zdravé, pár hodín. No stabilne som v hre každý večer zhruba od 17:00 - kým neskončí raid ;-). Ale samozrejme si viem prispôsobovať program podľa naplánovaných udalostí.
Jste necim casove omezovan?
Nenazval by som to obmedzením, hlavnú časť, ale väčšinou dňa venujem priateľke a v tomto WoW nikdy mať prednosť nebude. Samozrejme viem sa s ňou dohodnúť a na moje počudovanie jej to vôbec neprekáža
Mel jste uz nejakou GUILDU? popripade jak se JMENOVALA a proc jste ji LEAVENUL?
Bol som v guilde enlightenment , prakticky od jej vzniku až kým som neleavol kôli problémom s vedením. Písal som tu už všade možne viac krát, podrobnosti (moju verziu) môžem doplniť na ts alebo s človekom ktorého zaujímajú detaily. Určite boli aj nejaké menšie guildy pred tým, no najviac si pamatám z tohto obdobia, inak v poslednej dobe nikde kde by stálo za zmienku.
Proč chcete jit práve do <Champions of Light> a čim si myslite ze budete pro nás uzitecni?