V prvom rade prajem prijemne citanie a odporucam si doniest kavicku alebo aj dve.
Unholy DK PVP Guide , alebo „From zero to hero!“
Zdravim, chcel by som Vam predat z mojej malickosti niekolko skusenosti s DK PVP, preto som sa pustil do pisania tohto guide. Vopred sa ospravedlnujem za gramaticke chyby, pravdepodobne niekde nieco uslo.
Na uvod by som chcel charakterizovat DK PVP pre takzvanych „novacikov“:Jedna sa o classu, ktora disponuje jednak silnymi bojovymi specifikami na blizko (melee) ako aj roznorodymi spellmi a minionmi na dialku. Pri stopercentnom ovladani svojho charu je zaruceny vysoko priaznivy vysledok.
Pustime sa teda do guidu samotneho:Kladne hodnoty hrania DK:- Vysoky damage output, ci uz target ma armor alebo nie
- Rozne typy defenzivy ci uz proti physical alebo magical damage
- Disponujete minionmi (Ghoul, Gargoyle), ktorymi sa da velmi uzitocne kontrolovat super(combat, stun, dalsi damage)
- + Pri high skille a style hry je moznost niektore comba v 2v2 aj solnut
A predsalen DK nie je Godmod, ma aj zapory:- Velmi lakho sa kituje/zabija ak je prichytene bez cooldownov
- Pomerne slabe proti nepriatelom s redukciou healu (1v1, BG, ale aj areny)
- Pri zle vybalancovanom alebo slabom equipe problemy so zabijanim „High armor healerov“ (Pala, Rsham, Rdruid), resp. Vseobecny problem so zabijanim healerov (bez pomoci ineho hraca)[Okrem Disco priesta, ten je papier]
- V Unholy specu chyba akakolvek CC abilita
Talenty&Glyphy:http://talent.mmo-champion.com/?deathknight#flc-jFq_b4ineu,HSFOeR,12213-> Dolamor Spec (ala spec zamerany na Bryntroll[Vid. Sekciu Gear], vysoky damage output + RP generation, dalej vhodny do comba PHD / Sub+DK+Disc)
http://talent.mmo-champion.com/?deathknight#fIWn5YZKDdXrkP,FSH,12213-> Classic Spec (Viac defenzivy cez talent Toughness, vyssi „Control bojoveho pola“ cez Icy Reach a strata dmg minimalna)
http://talent.mmo-champion.com/?deathknight#flc-7n3zYyWw9r,HSFOeR,12213-> Moje aktualne talenty (Vybalancovane na Bryntroll + pridany talent Wplague, kedze do dvojek s Hpala treba akykolvek boost dmgu, to iste do trojek [TSG])
Glyphy(Charakteristika):[ Glyph of Disease ]– Refresh dotiek na targete pestilom – vysoko odporucany glyph, usetri cas aj runy
[ Glyph of the Ghoul ]– Samozrejmost
[ Glyph of Dark Death ]– Samozrejmost
Alternativne Glyphy:[ Glyph of Anti-Magic Shell ], [ Glyph of Chains of Ice ],[ Glyph of Strangulate ]
Capy a Staty:Ako aj v PVE, primarny stat u DK je Strenght, Stamina, a v PVP sa pridava Resilience (Stat redukujuci damage critov, sancu dostat crit, damage od playerov a ich minionov, a efekt mana drainov(ktory nas ako DK nezaujima))
Ako prvy additivny stat volime hit, kedze bez neho by to neslo..., PVP cap je 5% tj 164 ratingu, ALE, oplati sa mat hitu viac, kedze su rasy/classy ktore maju znizenu sancu ze ich hitneme (Belf, Nelf), Belf racial passive pekne neguje talent „Virulence“.
Dalej volime Crit a Arp, ak rozmyslate nad socketovanim jedneho z tychto statov, tak volit crit, resp. STR+Crit gem. Crit boostuje vsetky ability(a WPlague), je vsak negovany do urcitej miery resilkou oponenta. Vo WF geare je priemerny crit priblizne 30 % nonbuffed , tato hodnota sa potom meni s variaciami trinketov(vysvetlim v sekcii [Gear]). Arp boostuje damage melee attacku, scourge striku, plague striku a blood striku.
SPELL PENETRATION: Cap = 135 tj gem v Rukach, Belte, Legoch, Zbrani a ench na Backu.
Gear:S gearom a DK sa da krasne kombinovat , nie je urceny ziaden standart, ale su urcene hodnoty do ktorych by sa nemalo zachadzat.
2v2 : Pri hre s healerom, sa najviac oplati nosit 4/5 Set, ak ste human tak full PVP offset, a dva PVE trinkety (pref. DV(DC)HC + WfangedSkull/DBW). Ak nie ste human, tak offset mozme kombinovat bracermi s Gunshipu (co nam umozni nosit back/neck na crit), a Ring of Rotting Sinew(ktory taktiez pridava hit, cim umoznuje upustit od socketovania hitu)
Pri spravnom balanci equipu by ste mali dosiahnut priblizne toto:
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/685/wowscrnshot082611230511.jpg/925-975 Resil, +- 5k AP, >164 Hit (Udaje bez horn of winter)
3v3 : V 3v3 sa oplati nosit viac Resilky, kedze, pri vacsine comb do Vas pri switchi pojdu minimalne dvaja hraci, to nam dava switch zbrane na PVP, a pripadne jeden PVE offset naspat na PVP. Ak mate problemy s prezitim, tak full PVP gear (tj vsetko okrem druheho trinketu a ICC ringu s procom). Humani mozu zvolit na dodatocnu resilku aj Platinum Disc za WG reward.
V trojkach by vas gear mal vyzerat nejak takto:
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/560/wowscrnshot082611231232.jpg/1100+ Resil +- 4900 AP, > 164 Hit (bez hornu)
Samozrejme, ak vidite ze v combe ktore proti vam stoji pojdu vas minimalne, zbran sa da switchovat aj pocas areny, cize nevahajte si ju menit.
Sigil: Striedame Sigil of Virulence so Sigil of Vengeful Heart, zalezi od dlzky fightu a oponenta, ak idete proti casterom a viete ze k Scourge Striku sa dostanete malokedy, Vengeful Heart je jasna volba. Ak vidite dlhsi fight , nastackujte si runic power na +- 80, prepnite na Virulence, nechajte ju procnut , prepnite na Veng. Heart a burst coilou .
Jednotlive itemy1)Bryntroll, the Bone Arbiter : Axe s 15% procom na life steal ( 2138-2362 damage, modified by Ebon Plague, Resilience), a ziadnym internal cooldownom. Celkom slusny proc za stratu Critu a Resilky z PVP zbrane, oplati sa menit proti combam heal+dmg , ale aj v pripade ze idete vs. Double dmg vas moze neraz zachranit.
2)Death's Verdict(Choice) vs DBW: Pri equipe DV mate staly bonus 256/288 AP + proc 450/510 strenght , pri equipe DBW mate 11% Arp a sancu na proc (600 str, 600crit(semi-useless, zalezi ci mate Wplague alebo nie), 600Haste(80%Useless[Thx Anthoria])), preto non-humani by mali volit DV (Najlepsie ToGC verziu) Humani volia najlepsie kombinaciu DV+DVhc / DV(HC) + WFS (Lady Deathwisper - 10man)
Enchanty a Gemovanie:- Head: 50AP+20Resil , Gem: 21crit+3% crit dmg / 25 crit + 1% Spell Reflect
- Neck: N/A /v pripadnom Pve necku +20 str gem)
- Shoulder: 40AP+15Resil, Gem: 20str
- Back: +35 Spell Penetration
- Chest: +20 Resilience, Gem: 20str , 10str+10Resil
- Bracer: +50AP
- Hand: +44AP, Gem: 25Spell Pene
- Belt: Eternal Belt Buckle, Gem: 25 Spene, 20Str
- Leg: +75AP +22 Crit, Gem: 25 Spene, 20Str
- Feet: +32AP, Gem: 10str+10resil
- Ring1(Ashen): +10str+10crit/hit/resil
- Ring2(PVP): N/A
- Weapon: Rune of the Fallen Crusader(Cinderglacier nefunguje), Gem: +25Spellpene, +20Str
Ak mate vlastnu profesiu s gemom/enchantom lepsim ako hore uvedenym nevahajte to zmenit!Comba (Vyhodni spoluhraci):Pri hrani DK je vela moznosti ako zahrat 2v2/3v3, ale comba sa lisia od seba tym, ze niektore pozaduju vacsi skill na kladny vysledok.
2v2:- Holy Pala + DK => Klasicke combo, vyhodne pre zacinajucich hracov, ale so slabym gearom necakajte zazraky. Vysoke vyhody proti 2x damage combam, ale zdlhave areny vs heal+dmg/mirror.
- Disco Priest + DK => Narocnejsie combo, ci uz zo strany priesta alebo DK, musite si ho viac chranit ale zaroven mate vacsi burst / damage output, kombinovany s dispelom a priestovskymi utilitami (Mind control, fear, burn, etc.). Vyhodne pre skusenejsich hracov, problemy nastavaju proti 2x physical dmg (priest je papier), ale aj napriklad proti Warr+Pala
- Resto Druid + DK => Obmena holy paladina, taktiez zdlhave areny, ale pridava sa Vam druidov burst + control (Cyclone&Rooty), ale stracate akykolvek magic dispel.
- Resto Shaman + DK => Vacsinou rychle areny(Purge, BL/Hero, shamanov ako-taky damage), problemy mozu nastat proti warr+healer, alebo DK+Pala, inak by sa s patricnym skillom dalo zahrat proti comukolvek, ale ako v pripade Priesta, musite si svojho healera strazit aby mal volny cast, a setril manu.
- Shadow Priest + DK => Moje najoblubenejsie Combo ktore disponuje vysokym damagom, priestovym controlom a dokonca aj dispelom. Toto combo je tiez jedno zo skillovo narocnejsich, musite dostat vsetky meleecka od priesta, aby mal free cast a nasledne prezit a este aj nieco zabit.
- Prot Pally + DK => Neskutocny burst + dispel, Silence na control healera, vacsinou sa toto combo chodi na „Zerg“ taktiku.
- Arcane Mage + DK => Neskutocny burst + sheep , musite chranit maga a on to dokaze niekedy ubit aj sam
Samozrejme sa da kombinovat aj inak, predstavivosti sa medze nekladu, ale su to narocnejsie comba, a nemozme cakat ze s nimi dame 100:0 alebo nieco podobne.
3v3:- TSG = Holy Pal, Warr, DK – Takzvane „tunnel combo“ , kde podla verejnej mienky netreba robit nic iba sa zavesit na target a mackat 12345... Na anthoriu to proti 90% teamov bohuzial staci. Velmi dobre combo pre zacinajucich hracov, daju sa s nim ziskat vysoke priecky aj s horsimi hracmi, ale ma slabiny proti spell cleavam.
- PHDk = PallyHunterDK – Warriora sme vymenili za huntera, a preto ziskavame control, skoro rovnaky damage output, niekedy vacsi, ale stracame warriorovu survivabilitu (wall, block, reflect...) V tomto combe hra najvacsiu rolu positioning. https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/822/positioning.jpg/ Teda pointa je v tom ze vy mate otravovat enemy team, paladin medzi vami a hunterom, PRI LoSE, a Hunter na max/scatter shot range.
- Shadowcleave #1 : Warlock(affli, ale na AA skorej destro ), DK, Druid. Velmi silna kombinacia spell damage + melee, so silnym controlom (fear, cyclone, rooty, pripadny banish, hibernate), ale s papierovym Warlockom ktory je cielom tunelu hociktorej melee cleavy, Vasa starost ako DK je udrzat vsetky meleecka od warlocka, a zaroven aj dmgovat ten target, ktory ma DoT efekty od warlocka.
- Shadowcleave #2: Alebo aj Shadow(priest)cleave: To iste, akurat Warlock sa meni na Shadow priesta, cim ziskavame Mass Dispel, Staminu, a skoro rovnaky damage output dokonca vo funkcnom specu. Dalej Spriest je viac odolny voci tunelarom (Dispers, Fade) a dokaze pomoct druidovi s healovanim (Hymna, PoM, Shieldy). Vasou ulohou je znova udrzat meleecka od Priesta/Druida, a zaroven dmgovat naDoTkovany target. V tomto combe su velmi rychle switche a vacsinou to healer druheho tymu nestiha uhealovat.
Tak isto ako v 2v2 sa tu da kombinovat viac napr v TSG vymenit pala za druida, alebo v PHD vymenit pala za priesta. Tym sa tieto comba stavaju trochu netradicne, avsak kazdou obmenou nieco ziskate aj stratite. Samozrejme aj ine comba sa zahrat daju, ja som vypisal iba tie najtradicnejsie a najuspesnejsie.
Macra: Pre vyzmykanie maxima z nasej classy potrebujeme vytvorit par macier, ktore sa nam urcite zidu a ulahcia nam gameplay. Nechcel som sem kopirovat macro text tak iba vypisem pointu co by macro malo robit.
1.Focus pet Gnaw, najlepsie riesene cez modifier ked bez modifieru da pet gnaw na sucasny target
2.Focus Death Grip
3.Focus Strangulate
4.Focus Mind freeze
5.Selfheal cez Lichborne, Death coilou, staci si to namacrovat pod rovnaky bind ako mate lichborne , tym ze raz stlacite na aktivaciu LB, a potom uz iba stlacate na death coilu @player
6.Control peta: /petfollow /petattack, dostane ho na spravny target ktory chcete, ak mate nabindovane Ctrl+1-9 , kedze tymito bindami sa ovlada pet.
7.Death Pact a Raise Dead v jednom tlacitku, raz stlacite na Raise Dead, druhykrat na DP.
8.Weapon Switch, ak menite pocas areny pve a pvp weapon, staci to mat v jednom macre
9.Focus Chainy
AddOns: Ja osobne pouzivam blizzard UI, kombinovanu s :
Move Anything: addon ktory dokaz pohnut doslova hocicim v blizz UI.
Gladius: Arena Frames
Lose Control: Ukazuje CC na vas / targete / party
Cooldowns, alebo Omni CC, ukazuje CD na vasich abilitach cislom.
Spell Alert: Trackuje spelly, kto, co, a na koho casti.
Netreba obavat opytat sa vo Vasich ociach lepsich alebo skusenejsich hracov, a hlavne odkukavat , ohen uz vynasli, koleso taktiez takze nejake svetoborne vynalezy uz necakajte, staci sa ucit od skusenejsich.
Zaver:Unholy DK ma na WotLK najvacsi potencial uspechu, ci uz je to 2v2 alebo 3v3, preto ho odporucam ak chcete nieco dosiahnut.
Frost DK PVP Guide
Bude to priblizne rovnako formovane ako Unholy, tak GL&HF reading .)
Vyhody oproti Unholy DK: - Vyssi dmg proti plate superom
- „CC“ abilita – Hungering Cold
- Talent – Acclimation
- V celkovej rovine je schopny vypustit v urcitej casovej dobe ovela viac dmg ako Unholy
Nevyhody oproti Unholy DK:- Absencia peta
- Absencia „Unholy Blight“
- Slabsia survivabilita (strata tretieho diseasu, AMZ)
- Vacsina „nevyhod“ spociva v chybajucich talentoch z Unholy stromu.
Bez talentov to nepojde: Basic Talents-> 18 volnych talentov, v tomto je obsiahnuty „nevyhnutny zaklad“, dalsie talenty podla chuti / comba
Full Talents-> Moje talenty do aren
Glyphy:Of Obliterate
Of Howling Blast *
Of Hungering Cold *
Of Frost Strike
* Tieto dva glyphy mozte menit, oba su vyuzitelne asi na rovnakej miere.
Capy & Staty:Tak isto ako v Unholy ideme Strenght, ale v tomto specu nam viac pomoze Armor Penetration ako crit, odvaznejsi hraci mozu pouzit variantu 2xT10,5 + 3x WF (Odvaznejsi tym myslim s poriadnym healom za ritou). Z trinketov by som volil DBW / DCHC + Insignia zalezi od comba, a vasej celkovej resilky, mala by sa pohybovat od hodnoty 950a vyssie.
Spell Penetration : Tak isto, 135, kedze (cest priestom) vacsina nasho dmg outputu bude frost damage, nechceme vidiet „resist“ tam, kde mal byt 6500 Howling Blast.
Weapon of choice:Momentalne najlepsie vhodne su „Bloodvenom Blade“ , pre non-PVE hracov WF 264ky, a ak by sa Vam podarilo dorazit na rating 2200 ci uz v 3v3 alebo 5v5, tak volba je jasna: 277 1h, Pomale!!!(2,6)
Sigil:Of Vengeful Heart / Of the Hanged Man
Enchanty a Gemovanie:- Head: 50AP+20Resil , Gem: 21crit+3% crit dmg / 25 crit + 1% Spell Reflect
- Neck: N/A /v pripadnom Pve necku +20 str gem)
- Shoulder: 40AP+15Resil, Gem: 20str
- Back: +35 Spell Penetration
- Chest: +20 Resilience, Gem: 20str , 10str+10Resil
- Bracer: +50AP
- Hand: +44AP, Gem: 25Spell Pene
- Belt: Eternal Belt Buckle, Gem: 25 Spene, 20Str
- Leg: +75AP +22 Crit, Gem: 25 Spene, 20Str
- Feet: +32AP, Gem: 10str+10resil
- Ring1(Ashen): +10str+10crit/hit/resil
- Ring2(PVP): N/A
- Weapon: Rune of the Fallen Crusader(Cinderglacier nefunguje), Gem: +25Spellpene, +20Str, Rune of Razorice
Ak mate vlastnu profesiu s gemom/enchantom lepsim ako hore uvedenym nevahajte to zmenit!Comba:2v2:- Holy Pala + DK => Este nudnejsie ako s Unholy, kedze pala ma na AA taky dmg aky ma, neodporucam, no je s tym velmi jednoduche dat 1850 na lepsi equip a potom switchnut do Unholy .
Disco Priest + DK => Frost DK + Offensive Dispel, dokaze byt smrtelny, vela ludi sa o tom presvedcilo. + je tu moznost chainCC s fearom+coldom+MC.
- Resto Shaman + DK => Purge, purge, purge, purge, win. Takto nejak si to predstavuju na zvysku planety. ALE, treba davat pozor na Warrov, Roguny, 2x spell dps, oproti Unholy je to narocnejsie pre shamana, kedze nema ani chvilu pokoja.
- Restod + DK => Krasny chainCC cez cyclone&rooty&hungering cold, tak isto by mohol nastat problem proti spell dpskam, chyba akykolvek magic dispel,
- Damage Class + DK => Vacsina, non-heal dpsiek s Vami ide na takzvany zerg, cize minutove areny, vacsinou nie je co riesit... S heal dpskom ako priest, pala, shaman, je to o trochu dlhsie, ale Frost nevydzri tolko sam co Unholy , cize tak isto plati, cim skor nieco zabijes tym lepsie. Osobne odporucam Retrinu, Sub Rogunu a Enha Shamana.
3V3:- FrostTSG => Silnejsi burst, mensia survivabilita Dkcka, velmi dobra taktika je vytunelovat sa az do Australie. Easy combo, pre zaciatocnikov najvyhodnejsie.
- FrostPHD => Trap+Cold+Stun = donuteny trinket pri vacsine comb, to nam otvara sancu na lahky switch a s tymto burstom je to velmi lahke. Problemy mozu nastat proti spell cleavam, kedze ako som uz pisal viackrat, Frost DK toho vela nevydrzi.
- FrostEnhaHpal => Slusne dps, BL/Hero, ofenzivny aj defenzivny dispel, chyba sice redukcia healu, ale gameplay tohto comba sa moze podobat na Beast Cleavu.
- Unholy DK, Frost DK, Rshaman/Hpal => Kombinacia dvoch Dkcok, s BL/Hero tvoria nezastavitelnu silu, moze chybat redukcia healu, ale s dvoma zohratymi hracmi dokazete porazit doslova cokolvek. Nie je to tak silne ako na Cata, ale na Anthoriu staci.
Dalsie comba s ktorymi skusenosti nemam, ale zneju celkom zaujimavo , a myslim ze nejaky potencial v nich je: Mage/Frost/Pala, Rshaman/Prot(W/P)/Frost.
Macra:1.Focus Death Grip
2.Focus Strangulate
3.Focus Mind freeze
4.Selfheal cez Lichborne, Death coilou, staci si to namacrovat pod rovnaky bind ako mate lichborne , tym ze raz stlacite na aktivaciu LB, a potom uz iba stlacate na death coilu @player
5.Death Pact a Raise Dead v jednom tlacitku, raz stlacite na Raise Dead, druhykrat na DP.
6.Focus Chainy
Zaver:Koniec koncov, Frost DK na WotLK nema taku PVP potenciu ako na Cata, je o nieco narocnejsie ak ho chcete hrat na vysokych prieckach. Dufam ze sa pomocou tohto guide nieco navzajom priucime, pripomienkam a poznamkam som otvoreny, teda, okrem vseobecne znamych zakladov. Z osobneho nazoru by som Frost DK odporucil do Bgciek, Areny max na odreagovanie, uz parkrat som sa hecol na Frost ale po zopar arenach som to zase switchol na Unholy...
Blood Death Knight PVP Guide:
Po dvoch PVP guidoch uzatvaram trilogiu BLOOD Specom, ktory z tychto troch disponuje asi najvacsiou prevahou physical damage, selfhealom a roznymi utilitami, ktore nam umoznuju kontrolovat bojove pole a usmernovat ho v nas prospech.
General info:Blood ako taky, exceloval niekde v casoch Naxxramas patchu , ked Heart Strike este daval 100% dmgu do oboch targetov, a Grim Toll bol este the best trinket. Nevravim, ze sa s nim neda nic dosiahnut ale urcite neocakavajte rank 1 s nulovou obtiaznostou(Sice na Anthorii je mozne uz vsetko).
Plusy:+ Obrovsky burst do Cloth/Leather armoru
+ Selfheal, partyheal
+ Vysoky crit
+ 10% Attack power buff
Minusy:- Skoro neschopny na range
- Nizky output do hocicoho so shieldom
- Na uspesnu hru treba trocha viac skillu v kitovani/losovani, celkovo survival
- Dispell dotiek, toto je takzvana dvojsecna zbran... na jednej strane Blood az tak nezavisi od DoT efektov na vasom targete, na druhej pri ich absencii stracate utilitu selfhealu, je to riesene alternativnymi talentami, ku ktorym sa vyjadrim v prislusnej sekcii.
Talenty:1.
Blood Basic-> Moje aktualne talenty, vybral som z Bloodu najdolezitejsie PVP pouzitelne utility, tak aby tam nebolo privela bodov, a subspec som si vybral Frost, z troch dovodov: Lichborne, Toughness a Endless Winter.
2.
Unholy Subspec-> Troska hybridizovany build, celkom popularny, ziskavate kontrolu peta(Odporucam vymenit Glyph of DRW za of the Ghoul), nedispelnutelne dotky, za stratu 10% armor pene, Death Runes, a DRW.
Glyphy:Glyph of Dancing Rune Weapon / of the Ghoul
Glyph of Heart Strike
Glyph of Death Strike
StatyV prvom rade, Stamina, Strenght a Resilience, ako na kazdom PVP iteme... Dalsi stat je Hit Rating => 5% a nasleduje Armor Penetration, kedze viac ako polovina nasho damage outputu vychadza z physical dmg. Pri Humanovi sa oplati kombinacia 2x T10,5 + DBW co vyda asi na 900 Resil, zalezi od gemovania, ale aj vo full PVP geare (+DBW) je to schopne. Pri Non-Humanoch je T10 2p Bonus slusny boost, kedze PVP 4p (Zas a znova) nefunguje a Resil Insignia nam zarucuje skoro ziadnu stratu Resilience. Cielom je aspon tych 25% armor pene z gearu + 10% z talentov. Velku rolu v Blood hra aj vasa Weapona, pre tych, co este nemaju 2200 v 3v3/5v5 je momentalne asi najvacsi boost Shadow's Edge.
Spell Penetration: V Blood nehra az taku vysoku rolu ako Unholy, ale resist chainov vidiet nechceme, cize 135.
Sigil:Sigil of the Hanged Man -> Ak ho dokazete udrzat 100% uptime
Sigil of Virulence -> Druha alternativa
Enchanty a Gemovanie:- Head: 50AP+20Resil , Gem: 21crit+3% crit dmg / 25 crit + 1% Spell Reflect
- Neck: N/A /v pripadnom Pve necku +20 str gem)
- Shoulder: 40AP+15Resil, Gem: 20str
- Back: +35 Spell Penetration
- Chest: +20 Resilience, Gem: 20str , 10str+10Resil
- Bracer: +50AP
- Hand: +44AP, Gem: 25Spell Pene
- Belt: Eternal Belt Buckle, Gem: 25 Spene, 20Str
- Leg: +75AP +22 Crit, Gem: 25 Spene, 20Str
- Feet: +32AP, Gem: 10str+10resil
- Ring1(Ashen): +10str+10crit/hit/resil
- Ring2(PVP): N/A
- Weapon: Rune of the Fallen Crusader(Cinderglacier nefunguje), Gem: +25Spellpene, +20Str
Ak mate vlastnu profesiu s gemom/enchantom lepsim ako hore uvedenym nevahajte to zmenit!Taktiez mozme zvolit Armor Penetration Gemovanie, ale to este nemam otestovane, resp. efektivitu, v teorii by to mohlo konkurovat Strenghtu , a prevrsit ho v dmgu do plate.
Comba:Zmienim iba tie ktore mam bud pozitivne odskusane alebo teoreticky davaju zmysel.
2v2: - Holy Pala + DK -> Celkom nudne, vacsina heal+dmg comb na dlho, ale popri hrani Unholy ako main je to velmi dobra zmena na odreagovanie.
- Disco Priest + DK -> Asi najschopnejsie z DK+Heal comb, absenciu magic dmgu nahradi priestov burst, ak mu zaistite ze prezije, s dispelom sa aj Holy Pala da zabit(niekedy), a ak nie burn<=>profit.
- Resto Shaman + DK -> Podobne vyssie uvedenemu combu, akurat chyba magic dispel, a Blood Dk sa lahko kituje.
- Prot/Retri Pala + DK -> Asi jedno z najlepsich moznych, sice na anthorii sa Freedom a Sap moc radi nemaju, ale inak mate neskutocny burst a dobru survivabilitu. Problem moze nastat proti Hpal+DPS.
- Warrior + DK -> Skoro 100% physical dmgu, ale s redukciou healu, s tym sa netreba zahravat... Absencia dispelu vyzaduje vas a vasho partaka hrat proti vacsine casterov bud defenzivne alebo zerg.
3v3:- BloodTSG -> Dalsia varianta tunelarov, nechcel by som byt clothom na opacnej strane areny... Treba davat bacha na spellcleavy, kedze aj vy aj Warrior ste slusny target, a Blood DK sa lahsie kituje.
- BloodPHD -> Slusny burst, Hysteria + DRW + 2x Chimera = profit, ale treba to hrat trocha defenzivnejsie ako s Unholy
- Blood DK + Rogue + Priest/Shaman -> Jeden target prakticky odstaveny, a Hero+Wound+Hysteria je vo vacsine pripadoch smrtelna... V tomto combe sa odporuca Assa roguna, kedze physical dps je tu DKcko.
Samozrejme existuju aj ine comba, ale Blood sa v Melee/Caster/Healer casto nevidi, preto odporucam sa spajat skorej s dalsim meleeckom.
Macra: 1.Focus Death Grip
2.Focus Strangulate
3.Focus Mind freeze
4.Selfheal cez Lichborne, Death coilou, staci si to namacrovat pod rovnaky bind ako mate lichborne , tym ze raz stlacite na aktivaciu LB, a potom uz iba stlacate na death coilu @player
5.Death Pact a Raise Dead v jednom tlacitku, raz stlacite na Raise Dead, druhykrat na DP.
6.Focus Chainy
Dancing Rune Weapon:K tomuto talentu som sa chcel vyjadrit v osobitnom odstavci, kedze je to "koren" Blood Dkcka. Potencial DRW je v spravnom vyuziti, to znamena pustit pri vsetkych prococh, a zaroven vycitit superovu slabu chvilku (Divine Plea, Cooldowny, Priest bez buble, etc.). Samozrejme treba davat pozor na procy, ked mate Internal CD na trinketoch tak treba chvilu vydrzat, tak isto kombinovat s inymi cooldownami(Bloodlust, Kridla, Bladestorm, Cold Blood). Odporuca sa mat pri spusteni DRW pripraveny Lichborne, Hysteriu a ak sa da tak aj AMS a Icebound. Dosiahnete tym maximum dmgu z vasej weapony(ktora sice nema auto attack[Fix vraj coming soon]) bez toho aby ste sa iba na nu pozerali zpoza textury vo feare. Videl som totiz vela neuspesnych pokusov o vyvolanie DRW a nasledne premrhanie Cooldownu, preto musim na tento fakt upozornit.
Zaver: Blood DK tak isto ako Frost nema na WotLK taky potencial a vyuzitie v PVP ako Unholy, ale s patricnym skillom a praxou sa z neho daju vytazit krasne momenty. Ja osobne Blood spec odporucam ako "Relax PVP" , Battlegroundy a Outdoor, tak isto schopny na duely. Moj najvacsi crit bol doposial 12736 Death Strikom a 11302 auto Attackom, to je asi to co ma k bloodu pritahuje najviac.
Dakujem za citanie a dufam ze sa Vam guide pacil, a dufam ze Vam tymto sposobom pomozem k ceste k kvalitnemu PVP s vasim DK.